pondělí 30. června 2014

Máslo je nový salám

Hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Hifi here!
JSME NA PRVNÍM SRAZU RCT!
Kami nám zrovna dělá tousty a nechutná jí žádná z šunek, co mají v lednici, takže ji nahrazuje máslem. To jen, aby bylo jasno.

Kami here, there on the wall! 
Dělám tousty! (A mám takovej nepříjemnej pocit, že můj vlastní osobní toust se právě pálí. A tak.) Předávám štafetu a jdu se na něj podívat.

Jak právě řekla Hifi. Nechci nic říkat...............................................a proto taky nic říkat nebudu :-D (Něco dobrýho beze jména.)

Ahoj. Dobrý den. Čau. Eh, nevím, jestli by mi měli dávat takovou zodpovědnost. Jo a jsem Sabi. Jen tak btw. Moje odvaha dosahuje takových výší, že jsem riskla Kamiinu pochybnou šunku. Myslím, že to je všechno, co je o mně nutné vědět. Ano, uznávám, jsem velice zajímavý člověk a má osobnost vás doslova sráží k zemi. Proto bych pro dobro naší i ostatních galaxií měla přestat psát.


Hifi here again! Pouštím jim tu The Pretty Reckless - Why'd You Bring A Shotgun To The Party a ony vůbec nerozumí textu! T.T To je děsně smutné.
Chybí nám tu Domino a zatím jsme se nějak na ničem nedohodly.

~ Kami se hlásí ke slovu.  Ne-(nevím, co jsem to vlastně chtěla, protože mezitím uplynulo spousty času, ostatní části cosplay teamu opustily můj byt a je už skoro pozdě.)
Takže tímhle se s vámi loučím, textu Hifiiny písničky jsem s lyrics porozuměla, happy end, všichni jsou šťastní. Brou.

Žádné komentáře:

Okomentovat