neděle 10. srpna 2014

Wanna hangout?

Hey, gays, gays, gays~

Jak se do toho nevloží Kami, tak se nic neděje!  Ono se nic neděje, ani když se do toho Kami vloží.

Uhádli jste autora článku?

Jistěže Kami!

Nic se teda neděje. Nic neděláme. Totiž, Hif možná jo. Už asi před měsícem psala, jestli chcem objednat látky. (Hif, ty to možná ještě nevíš, ale my tě uctíváme.) Nikdo jí nenapsal, pokud vím. (Ale máme tě moc rády.) Jak ostatní, to nevím, ale podle mě na tom budou úplně stejně, jako já. Možná trochu líp, vyspávám kocovinu.

Pokud zrovna nepíšu tohle.

Píšu na mobilu, takže o úpravě si nechte zdát, až se dostanu domů.

Well, tohle ale nemá být výkecovej článek o mně, že.

Prostě. Přemýšlím (já, já, já!), že uděláme další (bacha na to, už DRUHOU) schůzi RCT. To totiž bude fajn.

Jak teď nad tím přemýšlím, Hif asi fakt něco šije. Nebo dělá. Ona je moc šikovná a tvoří furt. A taky má teď spousty času, protože kvůli mně nejela na Hájenku.
Hif, tímto se ti omlouvám.  *pouští dojákový písničky* well, dost. *vypíná je*

Každopádně bych asi se sebou měla začít něco dělat, to, jak tu píšu, jako bych byla nějaká emotivní lidská bytost, mě děsí. A ne, vůbec zase nekecám o sobě.

Tak si třeba užívejte prázdniny, já jdu dospávat včerodnešní... srandu~

Byeee~

》Kami《

4 komentáře:

  1. Proč oslovuješ naše (invisible) čtenáře "gayové, gayové, gayové"? :DD

    OdpovědětVymazat
  2. Protože je to lepší než lesby, lesby, lesby! Víc to zní. :D

    OdpovědětVymazat